رییس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام :
موسی نژاد رییس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام از عرضه ۴۰ نوع کالای اموال تملیکی ایلام در حراج تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 08 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ نجم الدین موسی نژاد رییس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام بیان داشت: لیست اجناس و کالا‌های موجود در انبار که شرایط حضور در حراج را دارد احصا و در سایت www.tamliki.ir و همچنین سامانه ستاد (سامانه تخصصی مزایده و مناقصه) بارگذاری شده است.

او افزود: ارزش قیمت پایه و اولیه این اجناس توسط کارشناسان متخصص هر بخش معرفی شده از سوی دادگستری انجام شده و در روز حراج این کالا‌ها به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می‌شود و خریداران از اقصی نقاط کشور طی روز‌های شنبه و یکشنبه می‌توانند برای بازدید از کالا‌های ایلام به انبار اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام مراجعه کنند.

رییس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام یادآور شد: حراج ۲ روز بعد از اتمام بازدید‌ها به صورت متمرکز در سالن تلاش تهران توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور برگزار و تمام اجناس و کالا‌های مناسب حراج از استان‌های مختلف در معرض دید عموم قرار گرفته و خریداران باید برای خرید کالای مورد نظر خود در این سالن حضور داشته باشند.

موسی نژاد اضافه کرد: افرادیکه دارای توکِن هستند، می‌توانند از اجناس انبار بازدید و در حراج تهران شرکت کنند و متقاضیان شرکت در حراج برای دریافت توکِن به دفاتر خدمات دولتی یا سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند تا برای آن‌ها امضای الکترونیکی تعریف شود که امکان حضور در حراج را داشته باشند و همچنین آوردن وثیقه که بیانگر توان مالی خرید و شرکت خریدار در حراج است، نیز از از دیگر الزامات به شمار می‌رود.

او هدف از برگزاری حراج را تسریع در فروش کالا‌ها به بالاترین قیمت پیشنهادی و با مشارکت تمام خریداران متقاضی ذکر و عنوان کرد: استان ایلام در این حراج سه ردیف جنس با ۴۰ نوع کالا از قبیل عینک آفتابی، پارچه و منسوجات و لوازم خانگی شرکت کرده است.

رییس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام توضیح داد: اجناس تحویلی به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی شامل کالا‌های قاچاق، متروکه گمرکی یا ضبطی قضایی است که در قالب حراج یا مزایده به فروش گذاشته می‌شود و ۲ نوع کالای سریع الفساد یا معمولی را در بر می‌گیرد.

موسی نژاد افزود: کالا‌های سریع الفساد نیز خود به ۲ بخش سریع الفساد درجه یک و ۲ تقسیم بندی می‌شوند که نوع درجه یک کالایی، چون فرآورده‌های پروتئینی و لبنی است که باید ظرف مدت سه روز به فروش برسد و کالای دیرفساد مانند روغن، برنج، چایی و ... که باید حداکثر در کمتر از یکسال و تا حداقل سه ماه مانده به اتمام تاریخ انقضا به فروش رود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار