استاندار ایلام گفت: همه دانشجویان باید نظرات خود را در یک چارچوب قانونمند ارائه دهند چراکه تضارب آرا و عقاید پیش نیاز توسعه و پیشرفت است.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 08 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن بهرام نیا  در آیین روز دانشجو در دانشگاه ایلام اظهار داشت: امروزه جنبش دانشجویی در تمامی دانشگاه ها وجود داشته و دانشجویان بخوبی نقش خود را در این راستا ایفا می کنند ، همه دانشجویان باید نظرات خود را در یک چارچوب قانونمند ارائه دهند چراکه تضارب آرا و عقاید پیش نیاز توسعه و پیشرفت است.

وی افزود: دانشجویان با نقد منصفانه و دلسوزانه برای توسعه استان از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های استفاده کنند تا بتوانیم در تمامی حوزه ها به مردم خدمت رسانی کنیم.

استاندار ایلام ادامه داد: دانشجویان رعایت اخلاق و تقوا را نصب العین تمامی فعالیت های حوزه سیاسی خود قرار دهند، هر دانشجو می تواند نظرات خود را در راستای توسعه استان ارائه دهد.

بهرام نیا تصریح کرد: گفتمان و مشی شهدای دانشجو باید چراغ راه همه دانشجویان امروز برای اعتلا، توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در تمامی حوزه ها و بخش ها باشد.

وی با اشاره به سخنان مقام مقام رهبری در خصوص ویژگی های دانشجویان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند دانشجو سیاسی مطلوب در نظام اسلامی به کسی گفته می شود که در دانشگاه ها به درجه بالایی از بینش و درک سیاسی رسیده و نسبت به سرنوشت خود، جامعه و مسائل سیاسی حساسیت داشته باشد.

استاندار ایلام در بخشی دیگری از سخنان خود در خصوص انتصاب خود به عنوان استاندار اضافه کرد: بنده تنها وامدار نظام هستم چرا که شاخصه انتخاب مدیران در نظام اسلامی جهادی بودن، انقلابی گری، تعهد و جوان گرایی است.

بهرام نیا بیان داشت: استان ایلام دارای ظرفیت های بسیاری در تمامی حوزه هاست که با همدلی و همکاری همه مردم ، نخبگان و دانشجویان این ظرفیت ها بالفعل می شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار