فرماندار مهران ؛
فرماندار مهران گفت: ۹۵۰ میلیارد ریال برای تامین آب شرب و سیستم فاضلاب پایانه مرزی مهران در سفر رییس جمهوری مصوب شد که هم اکنون کار مطالعات و طراحی این پروژه توسط اداره آبفا استان آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 05 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛مجید کاکی  اظهار داشت: از مجموع ۹۵۰ میلیارد ریال که در سفر رییس جمهوری به تجهیز زیرساخت های اربعین اختصاص یافته است، ۳۰۰ میلیارد ریال توسط وزارت نیرو تامین می شود.

وی افزود: همچنین در سفر رییس جمهوری برای تامین آب شرب و سیستم فاضلاب پایانه مرزی مهران و تجهیز زیرساخت های منطقه مهران ۳۵۰ میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه تامین می شود.

فرماندار مهران ادامه داد: مقرر شده است که برای رفع مشکل آب منطقه مهران و تکمیل زیرساخت های پایانه و خدمات دهی به زائران عتبات عالیات بنیاد مستضعفان نیز ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه کند.

کاکی با اشاره به دیگر مصوبات سفر رییس جمهوری به ایلام گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برای چهار خطه کردن مسیر مهران - صالح آباد - مهران اختصاص یافته که کار طراحی آن نیز آغاز شده است.

وی تاکید کرد: ۳۰۰ میلیارد ریال در سفر رییس جمهوری به ایلام برای ایجاد زیرساخت های گلخانه امیرآباد و رضاآباد مهران و توسعه باغات اراضی شیب دار استان به تصویب رسید.

فرماندار مهران تصریح کرد: استمهال وام خشکسالی و دیگر طرح های کشاورزی و اقتصادی از برکات سفر رییس جمهوری به ایلام بود که با بهره برداری از این طرح ها شهرستان مهران و استان نیز متحول خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار