مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: فرهنگ استفاده از گاز طبیعی، رعایت نکات ایمنی، صرفه جویی در مصرف گاز در مدارس پایه استان ایلام نهادینه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ 05 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس‌اللهی اظهار داشت: با همکاری ادارات گاز نواحی و استفاده از پتانسیل پرسنل گازبان، آموزش نکات ایمنی استفاده از گاز طبیعی، صرفه جویی و مصرف بهینه برای مشترکین، طی برنامه‌هایی مستمر با حضور کارکنان شرکت گاز در مقاطع مختلف تحصیلی مدارس با اولویت مناطق گازدار شده جدید، بخصوص در مناطق روستایی برگزار شد.

وی با بیان اینکه آگاه‌سازی و آشنایی مشترکین از تاریخچه گاز، مراحل برداشت، پالایش گاز و در نهایت تحویل گاز مصرفی به مشترکین از اهداف این آموزش‌ها بوده‌است، اظهار داشت: آموزش نکات ایمنی مصرف به منظور کاهش حوادث و خسارتهای مالی و جانی و نیز کاهش هزینه‌های خانوار از دیگر اهداف اینگونه آموزش‌ها می‌باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه با آموزش، راهکارهای مناسب برای بهینه مصرف کردن گاز فرهنگ‌سازی می‌شود، تصریح کرد: در راستای آموزش و فرهنگ‌سازی، شرکت گاز استان ایلام اقدام به تهیه بسته‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی برای توزیع در بین دانش‌آموزان نموده‌است.

شمس‌اللهی با اشاره به اینکه انجام اینگونه آموزش‌ها در استان، بخصوص مناطق روستایی استمرار دارد، خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از کاهش حوادث احتمالی اعم از جانی و مالی، راههای مصرف بهینه گاز، آگاهی بخشی به مشترکین در زمینه‌های مختلف گاز، برنامه‌های قابل توجهی در دست اقدام است که به مرور زمان اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از برگزاری دوره آموزشی اصول ایمنی و رعایت الگوی مصرف در بخش ماژین از توابع شهرستان دره‌شهر خبر داد و گفت: با همکاری مدیریت آموزش و‌ پرورش بخش ماژین، آموزش اصول ایمنی، نحوه رعایت الگوی مصرف و راههای جلوگیری از حوادث احتمالی برای دانش‌آموزان در مقاطع مختلف توسط گازبانان ارائه شد و در این راستا بیش از ۲۰۰ نفر از دانش آموزان منطقه با آموزش‌های اصول ایمنی آشنا شدند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار