امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه مقابله با مخلان امنیت اولویت دادستانی ایلام باشد، گفت: دادستان نماد قدرت نظام اسلامی است و عملکرد دادستانی در روند آسیب‌های اجتماعی، ارزش‌ها، هنجارهای، قانونمداری و عدالت، نقش محوری دارد.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 04 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر شنبه در دیدار با دادستان جدید ایلام اظهار کرد: حضور در مسئولیت در این مقطع توفیقی الهی برای خدمت به اسلام و ادامه راه شهیدان است، عزت ما در دست خداوند متعال است و اگر انسان یک قدم برای خداوند بردارد خداوند متعال حامی او خواهد بود.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه یکی از نیازهای امروز جامعه آشنایی اقشار مختلف با حقوق عامه است، یادآور شد: بسیاری از مردم با حقوق خود آشنا نیستند و باید زمینه‌های فراهم شود که مردم با حقوق شهروندی خود آگاه شده که در این صورت از بسیاری از پرونده‌های قضایی کاسته می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز در شرایط سختی با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان به سر می بریم، برخی نارضایتی‌های مردم از ضعف در مدیریت‌ها وجود دارد، ممکن است برخی افراد از این شرایط سوء استفاده کنند که باید مراقبت‌های لازم در این خصوص انجام شود.

کریمی تبار اضافه کرد: دادستان نماد قدرت نظام اسلامی است و عملکرد دادستانی در روند آسیب‌های اجتماعی، ارزش‌ها، هنجارهای، قانونمداری و عدالت، نقش محوری دارد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به روند ساخت و سازها در نقاط مختلف شهر بدون رعایت اصول مهندسی و مبلمان شهری و نکات لازم هنگام بروز بحران‌هایی مانند زلزله، یادآور شد: روند ساخت و ساز در شهر در بسیاری از موارد از جمله ساخت و ساز برج در خیابان شش متری در واقع تضییع حقوق شهروندی است و باید در ساخت و سازها به قانون و رعایت حقوق شهروندی توجه جدی شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار