امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام شایسته سالاری و عدالت در توزیع اعتبارات ، منابع و امکانات را از مواردی ذکر کرد که باید مورد توجه تیم جدید استانداری ایلام قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵ 03 December 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار افزود: دوران رقابت برای تصدی مسوولیت استانداری به پایان رسیده و امروز باید همه با تعامل ، همگرایی و وحدت رویه تلاش کنیم استاندار جدید در جهت برنامه های مد نظر دولت در استان توفیق بیشتری داشته و موانع را از پیش روی ایشان برداریم.

وی مطرح کرد: حسن بهرام نیا از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده و با توجه به سابقه مدیریتی از رزومه مناسبی برای تصدی مسوولیت استانداری ایلام برخوردار است و تجربه ‌کار در وزارت کشور و همچنین آشنایی با حوزه نفت و گاز نیز از مزیت های وی است.

امام جمعه ایلام بیان داشت: اجرای باشکوه این کنگره به نوعی قدردانی از شهیدان والامقام و رزمندگان آن دوران سراسر افتخار و ادای دین به این عزیزان است.

وی به انتصاب یکی از فرزندان استان به عنوان وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و بیان کرد : یوسف نوری از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده  و پس از جنگ نیز در سمت های مختلف این وزارتخانه فعالیت کرده و از دولت و مجلس برای این انتصاب شایسته قدردانی می کنیم، امیدواریم وی در حوزه آموزش و پرورش که از حساس ترین وزارتخانه های کشور است، موفق باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار