فرمانده کل سپاه پاسداران ؛
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: قدرتی که در مقابل ما ایستاد و هنوز ایستاده است در حال عقب رفتن است و ما آثار عقب نشینی او را به وضوح می‌بینیم، این قدرت که ملت ایران بر او غلبه کرد و او را ناکام گذاشت آرزوهایش را تا گورستان بدرقه کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 02 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار سلامی افزود:مردم ایلام امروز سربلند هستند، این مردم ایستادند تا سرزمینشان اشتغال نشود. مردم استان سرزمین خود را ترک نکردند و در این آزمایش الهی سربلند و پیروز بیرون آمدند.

وی گفت: زیباترین آرزوی ما ذبح شدن در مسیر آرزوهای آسمانی ملت ایران است و قربانی شدن در راه عزت این ملت و در راه آرمان‌های این ملت و فدا شدن در راه تحقق اهداف بزرگ و سعادت آفرین رهبر و امام و پیشوازی عظیم الشان انقلاب مان است‌.

سردار سلامی اظهار کرد:در محفل الهی، ملکوت آسمانی شهیدان سرزمین درخشان ایلام هستیم، در چنین محفلی حتماً باید درود و سلام و تحیت الهی را به روح درخشان امام راحل که منطق عزت و حکمت استقلال و حریت و آزادی و طریق اقتدار و اعتبار و آزاد شدن از بردگی را به ما آموزاند بفرستیم.

وی افزود:نقشه سیاسی استکبار با محوریت آمریکا برای ملت ایران نقشه‌ای خطرناک و وسیع و توأم با توطئه‌های عمیق برای شکست دادن ملت ایران بوده است و لحظه‌ای در این مدت نبوده که آمریکا و متحدان او لحظه‌ای برای فرسوده کردن مردم از اهدافشان و از رسیدن دارو به مردم دست از تلاش برندارند.

وی ادامه  داد:ایلامی‌ها و کردستانی و کرمانشاهی‌ها مردمانی نبودند که از دشمن بترسند و از غرش توپ‌ها نپرسیدند، محکم ایستادند اما جنگ با هنرنمایی شهیدان به پایان رسید و ایران استقلال و بزرگی خود را حفظ و حتی ارتقا داد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار