فرمانده انتظامی ایلام
فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه در ۲ عملیات، ۳۱ کیلو و ۳۶۰ گرم مواد مخدر کشف شد، نیروی انتظامی را خط مقدم مبارزه با موادمخدر دانست.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 30 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر اظهار کرد: در پی دریافت خبری موثق از سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در شهرستان‌های دره شهر و ایلام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران انتظامی این ۲ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، در یک عملیات موفق پلیسی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان دره شهر، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر حین کنترل و پایش خودروهای عبوری در ورودی شهرستان شناسایی و جهت بررسی بیشتر متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به کشف ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو، بیان داشت: در این راستا یک متهم دستگیر، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: در عملیات دیگری نیز در شهرستان ایلام با تلاش عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در بازرسی از منزل و مخفیگاه سوداگران مرگ، مقدار ۲۱ کیلو و ۴۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، که در این راستا ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه در این ۲ عملیات، ۳۱ کیلو و ۳۶۰ گرم مواد مخدر کشف شد، نیروی انتظامی را خط مقدم مبارزه با موادمخدر دانست و تصریح کرد: مردم عزیز با اطلاع رسانی به موقع از فعالیت مجرمان و سوداگران مرگ، می‌توانند پلیس را در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی همراهی کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار