فرمانده انتظامی سیروان:
سرهنگ گنــدمـــی گفت: نقش تاثیرگذار رسانه در جهت دادن به افکار عمومی و ارتقای احساس امنیت بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ 29 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ هــادی گنــدمـــی فرمانده انتظامی سیروان در نشست با اصحاب رسانه در شهرستان سیروان، بیان داشت: وضعیت امنیتی شهرستان سیروان در حد بسیار مطلوب است که رسانه‌ها می‌توانند امنیت ذهنی مردم را همانند امنیت عینی بالا ببرند که این امر ضرورت تعامل و ارتباط پلیس با رسانه‌ها را دو چندان خواهد کرد.

او یکی از ویژگی‌های واقعی رسانه را انتقال احساس امنیت به مردم عنوان کرد و افزود: مردم، رسانه را چشم، گوش و زبان خود می‌پندارند به طوری که این ابزار انتقال پیام به عنوان کلیدی‌ترین نقطه ایجاد اعتماد بین طرفین ارسال کننده پیام و مخاطب تلقی می‌شود.

او ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین رسالت رسانه در ارتباط با پلیس ارتقاء ادراک احساس امنیت به مخاطب است و این موضوع کاملاً شناخته شده است که احساس امنیت از وجود امنیت در یک جامعه حائز اهمیت‌تر است.

او در ادامه از مشارکت خبرنگاران در جهت پوشش خبری و انعکاس اخبار پلیس جهت ارتقای احساس امنیت در جامعه تقدیر کرد و گفت: خبرنگاران باید با تحلیل و انتشار صحیح اخبار در راستای زدودن غبار شایعات از جامعه اقدام و در راستای همکاری و تعامل بیشتر مردم با پلیس گام بردارند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار