کنگره بزرگ ۳۰۰۰ شهید استان ایلام
اجلاسیه زنان شهیده ایلام از سری اجلاسیه‌های کنگره بزرگ ۳۰۰۰ شهید استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 29 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال شاکرمی، در اجلاسیه زنان شهیده ایلام، عنوان کرد: ما برای کنگره شهدایمان متعهد شده‌ایم، این پرچم شهر به شهر و دیار به دیار چرخید، ایلات و عشایر و همه مردمان دیارمان به منظور تجلیل از شهیدان به صحنه آمدند و تابلوهایی زیبا از ایثار و از خودگذشتگی و صمیمیت را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه علی رغم شرایط کرونایی جمع های هفت هزار نفری و ده هزار نفری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکیل شد، تصریح کرد: در ملکشاهی با همت جوانان آن دیار، ایلات بزرگ استان در کنار هم قرار گرفتند و این می‌تواند برای روزهای سخت تعبیر خوبی باشد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: همه‌ی خستگی‌های ما با دیدار رهبر فرزانه‌ی انقلاب رفت، ایشان انگارهمین الان هم در ایلام زندگی می‌کرد، همه‌ی فراز و فرودهای ایلام را دیده بود، ایلام را با همه‌ی خصوصیات می‌شناخت.

شاکرمی با بیان اینکه زنان ایلامی پا به پای مردان در صحنه بودند و آوارگی و سختی‌های زیادی را متحمل شدند، تصریح کرد: بمباران‌ها ۳۵۶ فرشته را از ما گرفت، آنها می توانستند فرزندانی را در دامن خود پرورش بدهند و به جامعه اسلامی تحویل بدهند، اما خدا خواست که آنها هم مثل فرزندانشان پرواز کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار