جانشین رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه شهدا برای حفظ اسلام و دفاع از آرمان های انقلاب از خود گذشتند تا این نظام روز به روز پیشرفت کند و به بالندگی برسد، گفت: نسل جدید نیز به این اهداف والای شهیدان پایبند و علاقمند است.
کد خبر: ۱۰۱۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 27 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ علیرضا کیخا  در اجلاسیه شهدای دانشجویی استان ایلام اظهار داشت: روزی بر فراز آسمان از سوی دشمن بعثی کشور ما را بمباران کرد اما این اقدامات مانع از ایستادگی جانانه نوجوانان و جوانان ما برای دفاع از حریم اسلام نشد.

وی افزود: جوانان ما برای دفاع از وجب به وجب خاک کشور لحظه ای درنگ نکردند و همه با رشادت های فراوان پای نظام و انقلاب ایستادند.

جانشین رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: برخی از جوانان ما در جنگ هشت ساله که مجروح شده بودند حتی لحظه انقطاع از دنیا تنها پیام آنان این بود که "سلام ما را به امام ( ره ) برسانید و به ایشان ابلاغ کنید که از ما راضی باشند".

کیخا اضافه کرد: وجود چنین تفکری ارزشمند که حتی لحظه شهادت نیز یک جوان ولایتمداری خود را حفظ کند و پای امام ( ره ) و انقلاب باشد، نتیجه تربیت خانوادگی پدران و مادران آنان است.

وی ادامه داد: به افتخار وجود جوانان ارزشمند بسیجی طی سال های اخیر کنگره ها و یادواره های شهدا همواره بسیار باشکوه، آبرومند و در شأن این بزرگواران برگزار شده است که جای قدردانی دارد.

جانشین رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: به برکت دین اسلام مردم و جوانان این مرز و بوم نه تنها مرگ گریز نیستند بلکه تفکر مرگ آگاهی در وجود آنان نهادینه شده است.

کیخا بیان داشت: آمریکایی همواره ملت ایران را با ابزارهای مختلف تهدید می کند، غافل از اینکه مردم ایران عاشق شهادت در راه خدا و دفاع از آرمان ها اسلام هستند و همواره آماده مقابله با هر نوع هجوم خارجی هستند تا از منافع ملی و عقیدتی خود دفاع کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار