فرمانده انتظامی شهرستان مهران:
سرهنگ اصل مرز گفت: پلیس افتخاری خیرین امنیت آفرین هستند که به صورت افتخاری و داوطلبانه در تأمین نظم و امنیت مشارکت و همکاری دارند.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 27 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ سروش اصل مرز فرمانده انتظامی شهرستان مهران در جلسه اعضای پلیس افتخاری شهرستان، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اعضای پلیس افتخاری شهرستان در طول سال و با اشاره به اینکه پلیس افتخاری نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌تواند ایفا کند، بیان داشت: با آموزش‌های مناسب می‌توان از این ظرفیت اجتماعی و جامعه محور پلیس در بخش‌های مختلف نیروی انتظامی با رویکرد پیشگیری از جرم استفاده کرد و به طور حتم این ظرفیت به پلیس در انجام مأموریت‌ها کمک شایانی خواهند کرد.

او با بیان اینکه مشارکت مردم با پلیس باعث استحکام و پایداری امنیت است و پلیس افتخاری نیز به دنبال افزایش مشارکت عمومی در تأمین نظم و امنیت و حفظ و گسترش آن در جامعه است، افزود: استفاده از نیرو‌های داوطلب مردمی و پلیس افتخاری ظرفیت امنیتی در شهرستان و محلات را افزایش می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران ادامه داد: مشارکت همگانی در تأمین نظم و امنیت اجتماعی در صورتی که بر طبق اصول قانون و قوانین و مقررات انجام پذیرد، می‌تواند نظم و امنیت پایدار و کاملی را برای مردم و جامعه به همراه داشته باشد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار