امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:حقوقی نجومی فساد در لفافه قانون و پدیده ای عدالت ستیز در انقلاب است که با یک حرکت جهادی باید جلوی این فساد خطرناک گرفته شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰ 26 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار افزود: یکی از معضلات کنونی که موجب فساد و نگرانی شده است، تبعیض در پرداخت حقوق و گرفتن حقوق های نجومی برخی از افراد است.

وی گفت:نمایندگان مردم در مجلس با تصویب قوانین فقر زدا، گره فقر و بیکاری را بگشایند و وجهه انقلابی خود را به نمایش بگذارند.

کریمی تبار ادامه داد: امروز روز مجلس شورای اسلامی است که این روز را گرامی می داریم و از آیت الله مدرس به عنوان نماینده ای که به سوگندی که در برابر قرآن مجید به عنوان نماینده مردم خورد پایبند بوده و خود را وکیل مردم می دانست، ادای احترام می کنیم.

امام جمعه ایلام مطرح کرد:با حضور بسیج در دفاع مقدس دشمن متوقف شد و رزمندگان انقلاب به همراه بسیج توانستند به پیروزی های ارزشمند برسند.

وی گفت:نگاه امام به بسیج در آخرین پیامی که دارد، متفاوت با نگاه ابتدایی است و یک رویکرد فرهنگی برای بسیج ترسیم کردند و دستور دادند امروز یکی از ضروری ترین تشکیلات بسیج دانشجویی و طلاب در دانشگاه و حوزه علمیه است.

کریمی تبار  با قدردانی از خیرین و نیکوکاران که در این شرایط به فکر مردم مستمند هستند اظهار داشت : انسانهای آزاده و بزرگ از آنچه که خداوند روزیشان کرده است به دیگران انفاق می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار