نماینده ایلام در مجلس ؛
نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی به اعتبار ۸۵۰ میلیارد ریالی آب و فاضلاب دهلران در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت : تلاش می شود با این اعتبار که در سال های گذشته بی سابقه بوده بخش زیادی از مشکلات آب شرب روستایی و شهر دهلران را که از مطالبات مردم است، بر طرف شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ 26 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ بهزاد علیزاده مطرح کرد: شناسایی نقاط ضعف در تامین آب شرب این روستاها چه در خطوط انتقال و مخازن و شبکه های داخلی بررسی و امسال اعتبارات خوبی برای آب شرب شهری و روستایی و با اولویت نقط روستایی شهرستان در نظر گرفته شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان به مشکلات آب شرب روستاهای بخش های مرکزی، زرین اباد و سراب میمه هم اشاره کرد وگفت: این موارد نیز در این سفر لحاظ و صورتجلسه شده و انتظار داریم آب و فاضلاب استان و شهرستان پیگیری های لازم را انجام تا در موقع مناسب این مشکلات مرتفع و در تابستان مشکلات تامین آب شرب مردم کاهش یابد.

علیزاده افزود: در پیگیری از طریق وزیر نیرو قرار شد در اعتبارات سال ۱۴۰۱ از محل اعتبارات ملی ردیف هایی با اولویت روستاهای استان های مرزی و مناطق محروم تعریف شود تا این شبکه ها را بهسازی و بازسازی کنیم.

وی ادامه داد:سال جاری برای شهرها و روستاها اقداماتی پیش بینی شده ضمن اینکه در سال آینده نیز این موضوعات بطور ویژه مد نظر دولت است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار