مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایلام؛
مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام گفت:تعداد ۳ هزار جلد کتاب به نیابت از این شهدا به تمام کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اهدا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 26 November 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور گفت: در استان ایلام بالغ بر ۱۲۰۰ حسینیه و مسجد در مناطق مختلف شهری و روستایی داریم که عموماً کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در جایی تأسیس می‌شود که نیاز به حضور کانون در آن مناطق باشد.

وی افزود: اگر مسجدی نیاز به تاسیس کانون فرهنگی هنری داشت با درخواست کتبی امام جماعت یا هیات امنا هر مسجد به ستاد کانون مساجد استان ارائه و با توجه به امکانات و تجهیزاتی که دارند آمار آن‌ها وارد سامانه می‌شود و بعد از بازدید از مساجد مجوز فعالیت از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور صادر می‌شود.

چراغی پور مطرح کرد:در حال حاضر تعداد ۳۰۷ کانون فرهنگی هنری فعال در سطح استان ایلام داریم؛ سال گذشته برای اولین بار رویداد ملی سهما در سطح کانون مساجد کشور برگزار شد و تعداد ۲۴ هزار نفر عضو کانون مساجد استان در سامانه ثبت شدند.

این مسئول مطرج کرد:با توجه به هفته بسیج و یاد و خاطره ۳ هزار شهید استان ایلام تعداد ۳ هزار جلد کتاب به نیابت از این شهدا آماده و تا پایان هفته بسیج به تمام کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اهدا می‌شود./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار