جانشین انتظامی استان ایلام گفت: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، تحقیقات گسترده محسوس و نامحسوس و استفاده از عوامل خبری این فرد کلاهبردار که از سابقه داران در امر جعل فاکتور طلاجات و کلاهبرداری بود، شناسایی شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 26 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ حسین نجفی مطرح کرد: در پی اخبار و گزارشات مردمی و منابع و مخبرین مبنی بر اینکه فردی در سطح شهرستان ایلام با یک دستگاه خودروی پژو آردی سبز رنگ و همچنین فعالیت در برنامه اینترنتی دیوار اقدام به فروش طلای تقلبی به مردم می‌کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد:  با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، تحقیقات گسترده محسوس و نامحسوس و استفاده از عوامل خبری این فرد کلاهبردار که از سابقه داران در امر جعل فاکتور طلاجات و کلاهبرداری بود، شناسایی شد.

سرهنگ نجفی بیان داشت: متهم دستگیر شده به بزه انتسابی و فروش طلاجات تقلبی به مبلغ یک میلیارد ریال به طعمه‌های خود معترف شد.

وی گفت: از شهروندان خواستاریم از اعتماد بیش از حد به دیگران و افراد ناشناس بپرهیزند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار