استان ایلام تبدیل به محلی برای سهم خواهی و قدرت طلبی گروه های مختلف قدرت طلب شده است که کوچکترین توجه ای به منافع مردم ایلام ندارند.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ 24 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ هفته های اخیر استان ایلام تبدیل به کولوسئوم برای مبارزه گلادیاتورهای قومی و حزبی برای بدست آوردن صندلی استانداری شده بود.

گروه های ذی نفوذ قومی در مرکز استان که اکثریت پست های کلیدی استان را برای یک قوم خاص تصاحب کرده اند در یک مبارزه سنگین با اصولگرایان به محوریت نماینده ولی فقیه در استان یک بازی تاج و تخت واقعی در استان ایلام به راه انداخته بودند.

هر روز یک گلادیاتور جدید از سوی هر کدام از طرفین برای بدست آوردن پست استانداری ایلام در رسانه ها ظهور میـکرد. رسانه ها پر شده بود از خبرهای مربوط به انتصاب استاندار در ایلام بازی های کثیف پشت پرده و جنگ های آشکار و نهان برای کسب قدرت در استان ایلام به راه افتاده بود.

در این میان مردم استان تنها تماشاچی های روی سکوهای کولوسئوم بودند که گلادیاتورها نه برای آنها بلکه برای منافع اربابانشان مبارزه می کردند سهم مردم از این مبارزات خونین بازی قدرت تنها تماشا بود.

اکنون استاندار توسط دولت مشخص شده است و این گروه ها مجددا بدون توجه به مردم استان به سهم خواهی از استاندار جدید خواهند پرداخت. آنها بار دیگر استان ایلام را تبدیل به محلی برای سهم خواهی های قومی و حزبی خود خواهند کرد.

استاندار جدید استان ایلام بازی های این تاج خواهان بازی تاج و تخت را شناسایی کند و هرگز به باج خواهی و سهم خواهی آنها توجه ای نکند.

مردم استان ایلام گرفتار در درد و رنج های حاصل از سهم خواهی ارباب های گلادیاتورها هستند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار