مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام؛
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تاکنون در استان ایلام ۲۰ هزار و ۴۹۰ مورد ثبت نام برای مسکن به ثبت رسیده که از این تعداد سه هزار و ۸۸۶ مورد حائز شرایط اولیه و سه هزار و ۶۸ مورد نیز تأیید نهایی شده که از اشخاص تأیید شده است.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 25 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛  عبدالله بهادری افزود: تاکنون در استان ایلام ۲۰ هزار و ۴۹۰ مورد ثبت نام برای مسکن به ثبت رسیده که از این تعداد سه هزار و ۸۸۶ مورد حائز شرایط اولیه و سه هزار و ۶۸ مورد نیز تأیید نهایی شده که از اشخاص تأیید شده نیز یک هزار و ۷۷۲ نفر اقدام به واریز سهم آورده بالای ۴۰ میلیون تومانی کرده اند.

وی گفت: ۱۵۳ هزار و ۸۸۲ مترمربع معادل بیش از ۱۵ هکتار زمین جهت احداث مسکن طرح اقدام ملی سطح استان واگذار شده و مراحل احداث یک هزار و ۵۶۲ واحد مسکونی توسط کارگزاری‌ها  اجرایی شده است.

بهادری ادامه داد:  تا ۱۵ آذر ماه سال جاری امکان ثبت نام در سامانه www.saman.mrud.ir برای شهر‌های آبدانان، ارکواز ملکشاهی، دره شهر، دهلران و لومار باز است و متقاضیان می‌توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند و ثبت نام برای مسکن سایر شهر‌های استان نیز به زودی آغاز و اطلاع رسانی خواهد شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار