امام‌ جمعه ایلام:
امام جمعه ایلام گفت: دانشگاه‌ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت هر کشور و منطقه دارند و البته باید نگاه علمی، با نگاه خدمت به مردم و در راستای توسعه تقویت شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ 24 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در دیدار با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: استان ایلام نیز با توجه به محرومیت‌هایی که دارد نیازمند توجه است و انتظار می‌رود که وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری در استان حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود که در شرایط فعلی با حساسیت‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، دانشگاه بیش از گذشته پویاتر شده و مسائل و مشکلات مردمی را با علم و دانش حل کنند، گفت: دانشگاه‌ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت هر کشور و منطقه دارند و البته باید نگاه علمی، با نگاه خدمت به مردم و در راستای توسعه تقویت شود.

امام جمعه ایلام افزود: مسائلی که در کشور وجود دارد، با علم و دانش قابل حل خواهند بود و از سوی دیگر، هر مساله که حل شود به همان اندازه نیز در کشور امیدآفرین خواهد بود.

او با اشاره به اینکه مشکلات کشور با جهاد علمی قابل حل است، گفت: ارتباط دانشگاه با مردم بیشتر شود.

وی تصریح کرد: اگر تلاش با علم و خدمت خالصانه گره بخورد، سنت الهی این است که موفقیت هم به دنبال خواهد داشت، در دفاع مقدس بر اساس همین نگاه پیروز شدیم و الان هم، همین خواهد بود.

کریمی تبار بیان کرد: شهدای ما به مرحله‌ای رسیدند که برای خدا و خدمت خلق خدا حاضر شدند جان خود را فدا کنند و بسیاری از شهدای ما با تاسی از نهضت عاشورا، امروز شهدای گمنام هستند که اثری از جسم فیزیکی آنها هنوز پیدا نشده است./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار