رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان:
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان گفت: ۲۹۳ طرح اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان طی هشت ماه سال جاری‌ اجرا شده است.
کد خبر: ۱۰۱۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 24 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حمید ایراندوست اظهار داشت: از این میزان طرح ها ۲۵۴ طرح از محل اعتبارات تبصره ۱۶ منابع بانکی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال، ۶ طرح از محل اعتبارات بنیاد برکت با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال و یک طرح نیز از محل مساعدت خیرین با اعتبار ۲۶۰ میلیون ریال اجرا شده است.

وی افزود: همچنین از این تعداد ۲۰ طرح نیز از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و ۱۰ طرح اشتغالزایی از محل اعتبارات اشتغال روستایی به ارزش یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال اجرا شده است.

رییس کمیته امداد ایوان ادامه داد: طرح های اجرا شده در زمینه دامداری، پرورش‌ گاو شیری، کسب و کار و سایر مشاغل خانگی بوده است.

ایراندوست یادآور شد: همچنین در زمینه آموزش و مهارت آموزی مددجویان تحت حمایت نیز ۱۰۰ نفر آموزش مقدماتی کسب و کار ، ۱۴۸ نفر آموزش پایداری و توسعه و آموزش مهارتی برای ۸۹ نفر که منجر به اشتغال و کسب و کار شده است.

وی تاکید کرد: یک هزار و ۸۷۶ خانوار مستمری بگیر، ۸۹۶ خانوار تبصره ۱۴ و ۱۶۳ خانوار تک و چندخدمتی تحت پوشش این نهاد در شهرستان ایوان قرار دارند.

۲ هزار و ۹۵۶ خانوار ایوانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار