سرپرست دانشگاه ایلام:
سرپرست دانشگاه ایلام گفت: تأسیس خانه قرآن و خانه علم در دانشگاه ایلام از جمله برنامه‌های فرهنگی مدیریت جدید ا ست که به زودی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ 24 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر طاهر علی‌محمدی در دیدار  با حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر غلامرضا غیاثی، مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان ایلام با بیان اینکه، تیم مدیریتی جدید دانشگاه یک برنامه جامع برای توسعه دانشگاه دارد، اظهار کرد: حرکت در مسیر  تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، وجه مشترک تمامی نیروهای انقلابی است و هم‌افزایی با مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی در استان و دانشگاه ایلام در این زمینه بویژه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی ضرورت دارد.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های پیش رو، اعلام کرد، که تأسیس خانه قرآن و خانه علم در دانشگاه ایلام از جمله برنامه‌های فرهنگی مدیریت جدید ا ست.

در این نشسست حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر غیاثی مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان ایلام، به ساختار دفتر استانی نهاد نمایندگی اشاره و بیان کرد: معاونت آموزشی و پژوهشی،  مدیریت اجرایی، ستاد عتبات و حج عمره، ستاد ازدواج دانشجویی و ستاد قرآن به عنوان زیرمجموعه دفتر استانی نهاد نمایندگی در راستای توسعه فعالیتهای دینی و فرهنگی در سطح دانشگاه‌ها به فعالیت می‌پردازند.

وی گفت: هماهنگی فعالیت‌های دفاتر نهاد نمایندگی در دانشگاه‌های استان و انجام امور اداری و حقوقی مربوط به ارتباط با مسئولان استانی و کشوری در اختیار دفتر استانی نهاد نمایندگی است.

مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان، تشکیلات نهاد نمایندگی را یک ظرفیت خوب برای کمک به دانشگاه‌ها در انجام فعالیت‌های فرهنگی و دینی دانست و خواستار توسعه روابط و تعامل  مابین دانشگاه ایلام و دفاتر نهاد نمایندگی در استان و دانشگاه شد.

همچنین دکتر علی‌محمدی در دیدار با حجت‌الاسلام‌المسلمین مهدوی‌راد سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، با بیان اینکه باید دانشجویان را برای ورود به اجتماع، خدمت به مردم و نظام اسلامی آماده کنیم، اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی در سطح دانشگاه‌ها، حساسیت‌های خاص خود را دارد و نیاز است با مشورت و هم‌افزایی زمینه ارتقای سطح این نوع فعالیت‌ها را در تراز انقلاب اسلامی فراهم ساخت.

وی گفت: مجموعه نهاد نمایندگی، به عنوان یک بازوی توانمند، می‌تواند نقش تأثیرگذاری در این فرآیند داشته باشد و به اجرایی شدن منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در سطح دانشگاه‌ کمک کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌راد سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، استقرار تیم مدیریتی جدید در دانشگاه را موجب دلگرمی نیروهای انقلابی دانست و گفت: باید نوع برنامه‌ریزی و مدیریت در سطح دانشگاه‌ها به گونه‌ای رقم بخورد که زمینه جذب حداکثری دانشگاهیان فراهم شود.

وی با اشاره سابقه طولانی دکتر علی‌محمدی در همکاری با دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه ایلام، اظهار داشت: خوشبختانه دکتر علی‌محمدی تجربه خوبی در حوزه مدیریتی و بخصوص در حوزه دینی و فرهنگی دارند که این می‌تواند به توسعه دانشگاه ایلام در این عرصه کمک شایانی کند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار