مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت ادارات استان خواست در راستای اجرای بخشنامه اخیر دولت در خصوص الزام ادارات به رعایت حداکثر صرفه‌جویی در مصرف گاز، با گشت‌های پایش مصرف شرکت گاز همکاری کنند و با استفاده از پتانسیل خود در ادارات و واحد‌های تابعه، بر مصرف گاز نظارت داشته باشند
کد خبر: ۱۰۱۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ 24 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به میزبانی شرکت گاز استان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش‌های بسیجی‌وار کارکنان شرکت گاز برای گازرسانی به مناطق محروم و مرزی استان مصداق فعالیت‌های جهادی است.

وی گفت: در زمان دفاع مقدس بسیجیان در عرصه‌های مختلف خوب درخشیدند تا درخت تنومند انقلاب اسلامی آبیاری شود و امروز خدمات‌رسانی به مناطق محروم، تکرار همان تلاش‌‌های بسیجیان دفاع مقدس، در راستای سازندگی و آبادانی روستاهاست.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ادامه داد: هم‌اکنون خدمت به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان در واقع مصداق همان تلاشی است که بسیجیان در زمان دفاع مقدس انجام داده‌اند و شرکت گاز با گازرسانی به مناطق مختلف استان تلاش می‌کند بصورت جهادی و بسیجی وار به مردم خدمت کند.

شمس اللهی با بیان اینکه با تلاش‌های جهادی کارکنان شرکت گاز استان هم اکنون ۱۰۰ درصد نقاط شهری و ۹۷ درصد نقاط روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، افزود: شرکت گاز استان به منظور تحقق اهداف نامگذاری سال و همچنین توجه به توصیه‌های مقام معظّم رهبری در راستای محرومیت زدایی، اقدامات قابل توجهی در گازرسانی به مناطق مختلف استان در دستور‌کار قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه هم اکنون رد‌پای پروژه‌های گازرسانی در همه نقاط استان برای آحاد مختلف جامعه قابل لمس است، تصریح کرد: شرکت گاز استان در روستاهای محروم و یا مناطقی که هنوز از امکانات اولیه محروم هستند در حال گازرسانی است که این موضوع نشانه خدمت بی‌منت به مردم و سازندگی و آبادانی روستا‌ها است.

شمس اللهی با اشاره به برگزاری کنگره عظیم بزرگداشت ۳ هزار شهید استان ایلام گفت، شرکت گاز استان در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم که آبروی استان است، با تمام امکانات و و توان تجهیزاتی در خدمت متولیان امر خواهد بود.

وی همچنین از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت ادارات استان خواست در راستای اجرای بخشنامه اخیر دولت در خصوص الزام ادارات به رعایت حداکثر صرفه‌جویی در مصرف گاز، با گشت‌های پایش مصرف شرکت گاز همکاری کنند و با استفاده از پتانسیل خود در ادارات و واحد‌های تابعه، بر مصرف گاز نظارت داشته باشند تا همه هموطنان بتوانند در فصل زمستان از این انرژی پاک بهره‌مند شوند.

در پایان این دیدار، فرماندهان حوزه شهید سلیمی استانداری ایلام به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات تخصصی پرداختند و از زحمات شرکت گاز در حوزه گازرسانی قدردانی کردند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار