مدیر راه و شهرسازی آبدانان از اختصاص مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای تسهیل مواصلات این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 23 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سعید بختی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت :باتوجه به شروع فصل بارندگی و سرما و امکان مسدود شدن بعضی راه های ارتباطی این شهرستان و روستاهای اطراف اقداماتی انجام گرفته است و همچنین مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای تسهیل مواصلات این شهرستان نیز  اختصاص یافته است.

وی افزود:  مسیر آبدانان به میمه با توجه به اینکه  منطقه کنشلول کوهستانی و رانشی است و قبلا نیز اقدامات لازم توسط راهداری جهت تسهیل تردد انجام شده  و در موقع بارندگی توسط گشت راهداری بصورت مستمر  رصد می شود. اما لازم است که در این فصل رانندگان حمل و نقل جاده ای که در این مسیر تردد می کنند حتما قبل از تردد نسبت به هشدارهای هواشناسی دقت کنند و با احتیاط بیشتری از این مسیر رفت و آمد نمایند تا شاهد ایجاد  مشکل برای همشهریان عزیز نباشیم.

وی با اشاره به مسیر فرهنگیان به پشت قلعه که چسبیده به شهر و مسیر تردد روستاهای شهرستان است گفت:
این مسیر توسط پیمانکار راه و شهرسازی در دست احداث می باشد که گشت راهداری این اداره در موقع بارندگی و سیلابی شدن با وجود اینکه این مسیر تحویل پیمانکار می باشد نسبت به پاکسازی سطح راه هر روزه اقدام می کند.

وی ادامه داد : خوشبختانه در بارندگی شب گذشته که بصوت تندری وتگرگ بود ،مشکلی در تردد نداشتیم و تیغه زنی مسیر پشت قلعه و چم کبود که تگرگ زیادی باریده بود توسط همکاران پرتلاش ما به موقع و در اسرع وقت پاکسازی شد و از انسداد جاده جلوگیری گردید.

بختی در خصوص راه های مواصلاتی شهرستان یادآور شد: عملیات تکمیل تعریض پل های محور آبدانان مورموری از شهرک هزارانی تا چم کبود با اعتبار ده میلیارد ریال به پیمانکار واگذار شده و در دست اقدام می باشد . همچنین روکش آسفالت راه های حوزه استحفاظی این اداره با اعتبار بالغ بر چهل میلیارد ریال به پیمانکار واگذار و بزودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار