سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس:
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ 23 November 2021

به گزارش تابناک ایلام، سیدمجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در خصوص سمت خود در این باشگاه اظهار داشت: قرار بود ۳ ماه سرپرست باشگاه باشم. هنوز ۱۰، ۱۵ روز باقی مانده است. کار من با مدیرعامل فرقی ندارد و کار را به بهترین شکل جلو برده ایم؛ بنابراین فکر می‌کنم مطرح کردن این مسابقه حاشیه‌ای است.

او افزود: در ۲ سال گذشته شرایط سختی داشته‌ایم. با این وجود تلاش کردیم بدون حاشیه کارمان را جلو ببریم که نتیجه آن قهرمانی در لیگ و سوپرجام بود. ۵۰۷ هزار یورو باید به بودیمیر می‌دادیم؛ در حالی که ۳ تا ۱۰ دقیقه بازی کرده بود. چرا باید قراردادی ماهانه ۵۰ هزار دلار با او بسته شود؟ ۴۷۵ هزار دلار باید پرداخت می‌کردیم که ۳۲ هزار دلار جریمه به آن اضافه شد و هیچ رقمی هم به ما تخفیف نداد.

صدری ادامه داد: با ۱۰۰ هزار دلار مشکل کالدرون حل می‌شد. او با ما راه آمد، اما تا وقتی ۷۴۰ هزار دلار در حساب وکیلش ننشیند به ما تاییدیه نمی‌دهد. به غیر از مسائل فعلی باشگاه با مواردی مثل مالیات هم مواجه هستیم. باید فرصت داشته باشیم. ما تلاش کردیم طبق قانون و با شفافیت قرارداد ببندیم. تیمی که ۵ بار پشت هم قهرمان شده است، بهترین‌ها را دارد؛ اما رقم قرارداد بازیکنان ما نسبت به تیم‌های مشابه کمتر است. اگر تیم‌های دیگر قرارداد خود را منتشر کنند، ما هم قراردادهایمان را منتشر خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: هواداران ما حاضر هستند به باشگاه کمک کنند. هوادار باید به باشگاه اعتماد داشته باشد. برای ما مهم است که هر ۳ ماه یک بار به هوادار گزارش دهیم که پول اهدایی در چه زمینه‌ای هزینه شده است.

صدری درباره نارضایتی یحیی گل محمدی از وضعیت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: جا دارد از کادر فنی باشگاه تشکر کنم؛ زیرا با جان و دل کار کرده‌اند. همیشه شرمنده گل محمدی هستم. ما باید سر وقت پول بچه‌ها را پرداخت کنیم. ما تقریبا از ماه سوم سال دیگر کارگزار نداشته‌ایم و ما در این مدت هزینه‌های باشگاه را تامین کرده‌ایم. باید تلاش کنیم تیم و هواداران به جایگاه واقعی خود برسند. گل محمدی بهترین مربی ایران است و یک تار موی او را با ۱۰ مربی خارجی عوض نخواهم کرد.

پول کالدرون ۲ بار برگشت خورده است

او درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: مشکل نقل و انتقال پول را داریم. ۱۰ الی ۱۵ روز است که برای پرداخت پول کالدرون اقدام کرده ایم، اما ۲ بار برگشت خورده است؛ زیرا تحریم هستیم. بالای ۴۰ نامه به AFC زده‌ایم، اما هیچ جوابی دریافت نکرده ایم. مبلغی از پول کالدرون به حساب او نشسته که مقداری از آن باقی مانده است. بعد از پرداخت کامل پول، پنجره نقل و انتقالات ما باز می‌شود. تلاش می‌کنیم که همین فردا کار را به سرانجام برسانیم و کار را به هفته آینده نکشانیم.

پول بهره‌ای قرض نکرده‌ایم

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس ادامه داد: همه افرادی که نقشی در بدهی‌ها داشته اند، حداقل پاسخ دهند. در صورت شفاف سازی قرارداد‌های همه باشگاه‌ها، به صورت همزمان آن‌ها را افشا کنیم. ما حساب کردیم و ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار پول در AFC داریم. افرادی که به ما پول قرض داده‌اند، قصد ندارند اضافه‌تر از آن را دریافت کنند و پول بهره‌ای نگرفته‌ایم. ما چک شخصی نداده‌ایم. شرکتی که به ما قرض داده، مشخص و نام قرض الحسنه در قرارداد ذکر شده است.

پرسپولیس روز چهارشنبه مجری تبلیغات محیطی است

صدری درباره کارگزار باشگاه پرسپولیس بیان کرد: عددی که کارگزار به ما اعلام کرد، نصف سال قبل بود که ما در هیئت مدیره با آن مخالفت کردیم. ما یک باشگاه دولتی هستیم و مجبور بودیم یک مزایده برگزار کنیم و اسناد مزایده را منتشر کنیم. دو هفته قبل مزایده به پایان رسید که برنده‌ای نداشت. ما بعد از آن مذاکراتی انجام دادیم و به توافق هم رسیده‌ایم. امیدوارم روزی با صدا و سیما هم به توافق برسیم. مطمئن هستیم از حق هواداران به نحو احسن دفاع خواهیم کرد. ما پیشنهاد ۵۰۰ میلیارد تومان را دریافت کردیم که آن را نپذیرفتیم. با درودگر و بهاروند در خصوص تبلیغات محیطی هماهنگی لازم را انجام دادیم و بازی روز چهارشنبه تبلیغات شخصی خودمان را خواهیم داشت.

بلیت ۱۰۰ هزار تومانی گران نیست!

او در خصوص بلیت فروشی بازی این هفته پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم همه هوادارانمان بلیت را از درگاه «اوانو» خریداری کنند. هواداران ما باید در این جا هم الگو باشند. بچه‌های ما از امروز برچسب زدن روی صندلی‌ها را آغاز کرده‌اند. روی سکو‌های آزادی برچسب‌های ضدآب زدیم تا برای تیم‌های دیگر هم ماندگار باشد. بلیت‌های ۱۰۰، ۸۰ و ۵۰ هزار تومانی گران نیست! ما برای افرادی که توان مالی مناسب ندارند، در ادامه مواردی را در نظر خواهیم گرفت. رویم نمی‌شود سهم پرسپولیس از تبلیغات محیطی را اعلام کنم.

صدری در ادامه بیان کرد: برای بازی روز چهارشنبه کانون هواداران را بسیج کرده‌ایم؛ زیرا هواداران در این صورت حرف ما را بیشتر جدی می‌گیرند.

او در مورد ماجرای شکایت بیرانوند از باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: با بیرانوند اختلافی داریم که امیدوارم برطرف شود. فکر می‌‌کنم موضوع با مذاکره حل خواهد شد.

رئیس هیئت مديره باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: فصل قبل به طور کامل با بازیکنان و کادر فنی تسویه کردیم. در فصل جدید تاکنون ۵ درصد به بازیکنان داده‌ایم و امیدواریم تا پس فردا ۱۵ درصد دیگر از قرارداد را به بازیکنان پرداخت کنیم. تلاش می‌کنیم برای ششمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شویم. وزارت ورزش و سجادی به فوتبال کشور کمک کرده اند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار