جانشین انتظامی ایلام:
نجفی جانشین انتظامی ایلام گفت: از آذرماه سال گذشته تاکنون ۱۱۹ تصادف در استان به وقوع پیوسته که منجر به فوت ۷ نفر شده است.
کد خبر: ۱۰۱۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 23 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ حسین نجفی در آیین آغاز مانور طرح زمستانی راهداری استان ایلام که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف پلیس راهور کاهش تصادفات و مدیریت ترافیک است که در این راستا همکاری سایر دستگاه‌های خدمات‌‎رسان مانند راهداری، اورژانس و هلال احمر مورد نیاز است.

جانشین انتظامی ایلام با تاکید بر اینکه بیش از ۳۰ دستگاه و سازمان در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای نقش دارند، افزود: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۳۳درصد، پلیس ۱۹ درصد، صمت ۱۵ درصد، صدا و سیما ۱۲ درصد و وزارت کشور ۱۱ درصد، بیشترین نقش و سهم را نسبت به سایر دستگاه ها در کاهش تصادفات داشته‌اند.

وی ضمن دعوت مردم به همکاری بیشتر با پلیس و البته رعایت قوانین، خاطر نشان کرد: از آذرماه سال گذشته تاکنون ۱۱۹ تصادف در استان رخ داده است که هفت نفر نیز در این تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.

نجفی با بیان و تاکید بر اینکه پیش از سفر از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ راهداری و ۱۲۰ پلیس راهور در خصوص وضعیت جاده و راه‌های مواصلاتی اطلاعات لازم را بخصوص در زمستان کسب نمایید، افزود: ایمنی خودرو، وجود وسایل گرمایشی، همراه داشتن جیره غذایی به مقدار لازم، اطمینان حاصل کردن از سالم بودن برف پاکن‌ها وسایل نقلیه و همچنین همراه داشتن زنجیر چرخ از الزامات سفر است که حتما شهروندان به این موارد توجه کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار