معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از راه اندازی بازارچه و مراکز عرضه میوه و تره بار زیر قیمت بازار در شهر ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ 23 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛جهانگیر رستمزاد  اظهار داشت: این بازارچه با هدف کاهش قیمت میوه و تره بار محصولات خود را با ۲۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می کند.

وی هدف از تشکیل این بازارچه را تعدیل قیمت ها، کمک به وضعیت اقتصادی مردم و همچنین عرضه میوه مناسب و با کیفیت با قیمت کمتر برشمرد و گفت: در صورت استقبال مردم و اعلام رضایت آنها شعبه های بعدی نیز در مناطق دیگر حاشیه ای راه اندازی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: شهرداری متولی اجرای این طرح است و باید تلاش کند با نظارت دقیق و مستمر نسبت به تامین و عرضه میوه با کیفیت با قیمت ۲۵ درصد زیر قیمت مصوب بازار اقدام کند.

وی همچنین از بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی استان نیز خواست تا بر بازار همچنان نظارت کنند و اجازه ندهند متخلفین موجب افزایش قیمت و احجاف در حق مردم شوند.

رستمزاد اضافه کرد: بدون شک در صورت موفقیت در اجرای این طرح سعی می شود گوشت و مرغ نیز عرضه شود و نظیر این بازارچه ها در شهرستان ها نیز راه اندازی شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار