مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: ۲۸ هزار و ۹۵۰ متر مربع از اراضی ملی این استان به ارزش ۴۸۰ میلیارد ریال در سال جاری با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی رفع تصرف شده است.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰ 22 November 2021

به گزارش  تابناک ایلام ؛  عبدالله بهادری  در خصوص رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان اظهار داشت: این میزان رفع تصرف اراضی ملی طی ۶۹ عملیات از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو توسط یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان خارج شده است.

وی افزود: سه هزار و ۹۰۰ متر مربع از این میزان رفع تصرف مربوط به ۱۰ عملیات رفع تصرف در آبان ماه سال جاری بوده که ارزش مادی آن نزدیک به ۱۰۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان یادآور شد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی ایلام نیز در این خصوص گفت: یگان حفاظت این اداره کل با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند.

فریدون یاسمی افزود: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در مواجهه با زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اطلاع دهند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار