سرهنگ بازیار به منظور پیشگیری از سرقت خودرو و همچنین قطعات و محتویات داخل خودرو، توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ 23 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ امیر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، بیان داشت: شهروندان گرامی می‌توانند با عمل به توصیه‌های پلیس، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

او ادامه داد: شهروندان باید اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضد سرقت مانند: سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم  بازدارنده مجهز کنند، همچنین از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی خودرو خودداری نمایند.

او ادامه داد: رانندگان گرامی باید توجه داشته باشند که اتومبیل خود را حتی برای دقایقی کوتاه در اختیار افرادی که شناخت کافی از آنان ندارند نگذارند و از به جای گذاشتن سوئیچ اتومبیل خود بر روی درب جداً بپرهیزند.

او مطرح کرد: رانندگان هنگام ترک اتومبیل دقت کنند که در‌ها و شیشه‌ها کاملاً بسته باشد و هنگام ترک اتومبیل ازبجای گذاشتن کیف پول، طلاجات، گوشی تلفن همراه، رم و فلش (مموری) رادیو پخش، اسناد و مدارک و هر گونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می‌شود پرهیز نمایند.

او اظهار کرد: از جمله نکات دیگری که رانندگان باید به آن‌ها توجه نمایند این است که از پارک نمودن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک خودداری نمایند، اتومبیل خود را حتی برای لحظه کوتاهی با موتور روشن ترک نکنند و همچنین به هنگام تصادف یا نزاع‌هایی که احتمال ساختگی بودن آن‌ها وجود دارد مراقب باشند و اتومبیل خود را رها نکنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار