رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طبق سند ملی واکسیناسیون ۸۴.۲ درصد کل جمعیت هدف استان نوبت اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱ 21 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر محمد کریمیان روز یکشنبه در نشست ستاد کرونا استان ایلام اظهار داشت: ۶۶.۵ درصد جمعیت استان نیز نوبت دوم واکسن را تزریق و تلاش می شود این درصد طی روزهای آینده افزایش یابد.

وی افزود: همچنین ۸۳.۲ درصد جمعیت ۱۸- ۱۲ استان واکسن کرونا را تزریق کردند که برای این مقطع سنی تاکنون ۷۲ هزار و ۳۹۶ دُز مصرف شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: تاکنون ۷۱۱ هزار و ۴۷۱ دُز واکسن تاکنون در استان استان تزریق شده است که از این ۳۹۵ هزار و ۷۶۰ دزُ مربوط به نوبت اول و ۳۱۲ هزار و ۵۵۸ دزُ نیز مربوط به نوبت دوم است.

کریمیان موجودی واکسن در گردش استان را ۱۵۷ هزار عدد عنوان کرد و گفت: ۸۶۹ هزار و ۷۷ دُز واکسن کرونا تاکنون وارد استان شده است.

وی از کاهش ۲۸ درصدی تعداد بستری موقت کرونا طی هفته دوم آبان ماه در مقایسه با هفته سوم آبان ماه خبر داد و گفت: ۳۸۱ نفر در هفته دوم آبان ماه بر اثر ابتلا به کرونا بصورت موقت بستری شدند که این میزان در هفته سوم به ۲۵۷ نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: همچنین طی هفته سوم آبان ماه در مقایسه با هفته دوم آبان ماه میزان فوت کرونا نیز ۵۰ درصد کاهش یافته و از ۱۰ به پنج فوتی رسیده است.

به گفته دکتر کریمیان هم اکنون ۸۳ مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان در حال مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۳ بستری مربوط به امروز است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار