رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: رانندگان استان از پارک کردن وسیله نقلیه در محل نصب تابلو با عنوان ویژه «جانبازان و معلولین» خودداری کنند.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 21 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی احمد شاوردی در این باره اظهار داشت: به منظور ارج نهادن به جایگاه والای جانبازان و معلولین گرانقدر و در راستای رفاه و حمایت از آنان، در مرکز استان و شهرستانها محلهایی به منظور توقف و پارک خودروی آنان در نظر گرفته شده و با نصب تابلو، ممنوعیت پارک برای سایر خودروها اطلاع‌رسانی گردیده است.

وی افزود: این محل ها عموماً برای انجام امور درمانی، اداری و کارهای ضروری پیش بینی شده تا با بسترهایی که فراهم است ،به راحتی بتوانند تردد نمایند بنابراین مکان های فوق پیوسته باید برای استفاده معلولین عزیز مورد احترام همه کاربران ترافیکی باشد.

رئیس پلیس راهور ایلام گفت: بدیهی است توقف سایر وسایل نقلیه در این محل ها تخلف محسوب شده و برای متخلفان به میزان یک میلیون و ۵۰ هزار ریال جریمه صادر می شود و حتی برابر مفاد تابلو مندرج در محل، زمینه انتقال با جرثقیل نیز فراهم می باشد.

سرهنگ علی احمد شاوردی با بیان اینکه باید موجبات آسایش این عزیزان را فراهم کنیم، مطرح کرد: فارغ از این مسئله یادمان نرود که عدم رعایت این موضوع باعث خواهد شد تا این عزیزان مجبور شوند خودروی خود را در محلی دورتر از محل توقف خاص در نظر گرفته شده نموده و در نتیجه به علت نبودن پل و معبر ویژه برای عبور از کنار خیابان به پیاده رو، با مشکلات عدیده ای مواجه شوند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار