دادستان دهلران؛
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دهلران گفت : بعد از دستورات لازم در بحث سلامت مردم جنوب شهر شهرداری اقدامات خوبی انجام داده است ولی بهسازی و وپاک سازی همچنان باید در دستور کار شهرداری باشد.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 21 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهروز جباری در حاشیه بازدید از جنوب شهر دهلران در گفت گو با خبرنگار ما گفت : طی مهلت یک هفته ای که برای پاکسازی جنوب شهر دهلران صادر شده بود شهرداری اقدامت خوبی صورت داده است.

وی ادامه داد : مشکلات انباشته شده زیادی در سطح شهر دهلران در حوزه های مختلف وجود دارد که مسئولان اجرایی باید به این مهم توجه کنند و برای رفاه اجتماعی وخدمات رسانی باید تلاش بیشتری کنند.

دادستان دهلران گفت : متاسفانه نفاط حادثه خیر در سطح شهر دهلران زیاد است و دستورات لازم برای اصلاح و رفع مشکلات به دستگاه های متولی صادر شده است.

جباری گفت : همه دستگاه باید به وظایف محوله خود توجه کنند و دادستانی موضوعات را دنبال می کند و اگر روند اصلاح نشود قطعا ترک فعل مدیران محسوب خواهد شد و دادستانی برابر قانون به مو ضوع ورود خواهد کرد .

انباشن زباله و افزیش بیماری سالک در جنوب شهر دهلران سبب شد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران مهلت یک هفته ای به شهرداری برای پاکسازی ورفع مشکلات دستوراتی صادر کند که اقدمات خوبی از سوی شهرداری در جنوب شهر دهلران صورت گرفته است./م

بیشتر بخوانید :
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار