جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان:
استان ایلام و هفته بسیج برنامه های متعدد فرهنگی نیز در دستور کار قرار گرفته که برنامه فرهنگی " رقص پرچم" به عنوان محوری ترین برنامه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان ایلام اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 21 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار محمدکریمیان در دیدار با مدیران صدا و سیمای استان اظهار کرد: در آستانه کنگره بزرگ ۳۰۰۰ شهید استان ایلام و با هدف طرح خدمت بی منت با تاکید بر تبیین ظرافت‌ها، دستاورد ها و خدمات ۴۲ ساله بسیج، ۶۰۰۰ برنامه در قالب ۶۰ عنوان توسط ۹۷۳ رده در سطح استان، ناحیه، حوزه و رده های اقشاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در اولین روز از هفته بسیج، رزمایش بزرگ خدمت‌رسانی ۱۰۰ گروه‌ جهادی استان ایلام در قالب نهضت‌ خدمت مومنانه همزمان با سراسر کشور با هدف خدمت به محرومان در عرصه های مختلف عمرانی، بهداشتی، درمانی و حوزه اجتماعی از امروز ۲۹ آبان تا هشتم آذرماه برگزار خواهد شد.

کریمیان گفت: برگزاری اجلاسیه های کنگره شهدا، برپایی درمانگاه سیار در مناطق محروم و حاشیه نشین، رونمایی از اختراعات و ابتکارات بسیجیان، افتتاح طرح‌های بزرگ سازندگی و منازل محرومین، اهدا جهیزیه، برنامه تلویزیونی با رویکرد خدمت رسانی و معرفی الگوهای برتر جهادی از جمله مهترین برنامه های هفته بسیج در استان ایلام است.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: امسال به واسطه برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام و هفته بسیج برنامه های متعدد فرهنگی نیز در دستور کار قرار گرفته که برنامه فرهنگی " رقص پرچم" به عنوان محوری ترین برنامه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان ایلام اجرایی خواهد شد.

وی گفت: بسیج در همه عرصه‌های مورد نیاز مردم ورودی خودجوش و بی ادعا داشته و در استان ایلام این حضور در عرصه های مختلف به صورت ویژه ای جلوه گری می‌کند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار