متاسفانه واریانت کارخانه گچ و بیشه دراز دهلران سالهاست در پس وعده مسئولان اجرایی و راهداری به حال خود رها شده اند و عدم توجه مسئولان سبب شده که مردم در مسیر های نا ایمن دچار خسارت مالی و جانی شوند. 
کد خبر: ۱۰۱۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 20 November 2021

تابناک ایلام - مجتبی کاور :: چندین سال از کلنگ زنی چندین وریانت در جاده های موصلاتی دهلران می گذرد واریانت هایی که بیانگر عدم توجه مسئولان راهداری در راستای امورات محوله خود را نشان می دهد .  ربانتمتاسفانه واریانت کارخانه گچ و بیشه دراز دهلران سالهاست در پس وعده مسئولان اجرایی و راهداری به حال خود رها شده اند و عدم توجه مسئولان سبب شده که مردم در مسیر های نا ایمن دچار خسارت مالی و جانی شوند. 

 به راستی باید چند نفر دیگر در مسیر های مواصلاتی که فاقد ایمنی لازم هستند جان بدهند تا مسئولان به وظایف ذاتی خود عمل کنند ای کاش مدیرکل راهداری به جای معامله با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای بقا در مدیریت و حفظ صندلی مدیرکلی واریانت های که چندین سال از کنگ زنی آنها می گذرد تعیین تکلیف کند .

 متاسفانه عدم خط کشی و نبود علائم هشدار دهند در مسیر ترانزیتی مهران به دهلران و دهلران به اندیمشک سبب شده بسیاری از خانواده ها عزیزان خود را در تصادفات از دست بدهند ودریغ از استعفا که ، نه یک معذرت خواهی و همدردی با خانواده هایی که عزیزان خود را به خاطر کوتاهی ها در امورات محوله کاری خود داشته باند. 

 امروز مدیرکل راهداری در گفتگو با رسانه ها عنوان کرده از ابتدای سال جاری تاکنون لکه گیری راه های این استان با ۹ هزار تن آسفالت به طول ۱۳۰ کیلومتر انجام شده است حال سوال ما از ایشان این است که از این میزان چقدر در مسیر پر تردد دهلران به اندیمشک انجام شده است ؟

مدیرکل راه در بخشی دیگر از مصاحبه خود آورده است اصلاح وضعیت آسفالت جاده‌ها در نهایت به ارتقای سطح کیفی سیما و منظر راه و افزایش رضایت کاربران جاده‌ای منجر شود به راستی اگر دنبال تغییر سیما و منظر راه هستید چرا باگذشت چندین سال از کلنگ زنی واریانت ، کارخانه کچ که تاکنون چندین نفر به خاطر نا ایمن بودن آن جان خود را از دست دادن اقدام انجام نداده اید ؟ 

 آقای مدیرکل ! ای کاش به جای تبلیغات و موج سواری در رسانه ها با خودروی ایمن شب را در مسیر های موصلاتی بدون خط کشی و نا ایمن حوزه کاری خود تردد کنی واگر سفرت به سلامت بود برای جان مردم که بیشترین تردد به سمت استان خوزستان دارند مسیر را ایمن سازی و خط کشی کنید ؟

 آقای مدیر ! بدون شک سرعت عمل شما برای ما اثبات شده است چرا که در یک روز چندین مدیر را معارفه می کنید تا ضریب ماندن در پست مدیرکلی خود را با لاتر ببرید وحال برابر وظیفه ذاتی و قانونی خود با سرعت عمل بیشتر به مشکلات حوزه کاری خود در حوزه جاده های موصلاتی دهلران و تکمیل واریانت های بلا تکلیف و خط کشی ها ، سرعت عمل در دستور کار خود داشته باشید تا پیش از این مردم این شهرستان دچار خسارت مالی وجانی نشوند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار