معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: سه شهرستان ایلام از وضعیت قرمز خارج شده و اکنون نارنجی هستند و شرایط در استان به نسبت پیک پنجم مناسب است.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 17 November 2021

به گزارش تابناک ایلام، جهانگیررستم زاد افزود: این که وارد پیک جدید نشدیم نتیجه افزایش واکسیناسیون بوده و با رعایت پروتکل ها و مسایل بهداشتی این امر محقق شده است.

وی ادامه داد:مرکز سرپایی شهید سلیمانی کار بزرگی در خدمت به مردم استان انجام داده و همپای مراکز درمانی در بهبود بیماران کرونایی تلاش کردند.

رستم زاد گفت:: سال قبل همین موقع آمار فوتی زیادی داشتم اکنون مراسمات سالگرد آنها با تجمع افراد زیادی در آرامستان ها برگزار می شود که از رسانه ها می خواهیم اطلاع رسانی تا مردم مردم تجمع نکنند.

وی افزود:: همه ما در بحث کرونا با محوریت دانشگاه علوم پزشکی مسوول هستیم و همه ادارات، سپاه، بسیج ، هلال احمر و همه طبق قانون پای کار بودند و در بهبود وضعیت کرونا در استان تلاش زیادی کردند. 

رستم زاد خاطر نشان کرد: تلاش همه دستگاه ها و مجموعه ها اعم از سپاه، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان و انتظامی و همه با علوم پزشکی همکاری خوبی داشته اند که قابل تقدیر است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار