مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام ؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام گفت: بخش کشاورزی وظیفه اصلی امنیت غذایی (تولید و سلامت غذا) را بر عهده دارد و همواره با چالش ها و تهدیدات مختلفی همراه بوده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵ 15 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد رحیمی  در نشست قرارگاه زیستی استان اظهار داشت: بخش کشاورزی وظیفه اصلی امنیت غذایی (تولید و سلامت غذا) را بر عهده دارد و همواره با چالش ها و تهدیدات مختلفی همراه بوده است.

وی افزود : امروزه اجرای الزامات و اقدامات دفاع غیرعامل برای مقابله با تهاجمات دشمن و تقلیل خسارات ناشی از تهدیدات و اقدامات دشمن، موضوعی بنیادی است که وسعت و گستره آن تمامی کشور و به تبع استان ایلام و به خصوص زیرساخت های کلیدی، مراکز حیاتی، حساس و مهم ازجمله بخش کشاورزی را در بر می گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام ادامه داد: پدافند غیرعامل به معنای دفاع در برابر تهاجم بدون استفاده از سلاح و درگیری مستقیم است که سابقه ای طولانی در زندگی انسان دارد.

رحیمی تاکید کرد: اجرای الزامات و اقدامات پدافند غیرعامل می تواند نقش اساسی برای کاهش آسیب پذیری و ارتقای پایداری در برابر تهدیدات و کاهش تبعات ناشی از آن را ایفا کند.

به گفته وی ۱۹۲ برنامه هفته پدافند غیرعامل امسال در سراسر استان اجرا شده که بخشی از برنامه ها رزمایش قطع برق اکثر مراکز حساس استان، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیرعامل در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بود./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار