بدون شک آنچه که باید مدنظر مسئولان صدا و سیما به عنوان رسانه ملی باشد مستقل بودن است چرا که با استمداد کمک از شرکت ها و پیمانکاران و برخی ادارات مستقل بودن خود را زیر سوال می برد !
کد خبر: ۱۰۰۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ 14 November 2021

تابناک ایلام ، مجتبی کاور :: بدون شک رسانه ها به عنوان زبان گویای مردم رابط بین مردم و مسئولان هستند و همواره تلاش کردن علاوه بر انعکاس خدمات ، مشکلات مردم را منعکس کنند و در بحث اطلاع رسانی صدا و سیما قطعا نقش بسیار موثری دارد هر چند در سال های اخیر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باعث شده صدا وسیما در بحث اطلاع رسانی عقب بماند ولی در عین حال همواره نقش و تاثیر گذاری خود را در جامعه به عنوان رسانه ملی ایفا کرده است .

امروز در حالی دفتر خبری صدا وسیما در شهرستان دهلران افتتاح شد که رسانه ها و خبرنگاران مکتوب فعال شهرستان دهلران غایب بزرگ افتتاح این دفتر خبری بودند دفتری که حضور پر رنگ مدیران شرکت ها و پیمانکاران بیشتر به چشم می خورد!

حال سوالی که اینجا مطرح است حضور مدیران شرکت ها و پیمانکاران برای افتتاح دفتر خبری صدا وسیما در شهرستان دهلران بر اساس چه موضوعی بوده است ؟ به راستی چرا باید صدا وسیما که رسانه ملی و مستقل است از برخی دستگاه های دولتی ، و شرکت ها برای تکمیل و راه اندازی این ساختمان استمداد کمک کند مگر نه اینکه صدا و سیما خودداری ردیف و بوجه از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان و منابع داخلی خود می باشد ؟

بدون شک آنچه که باید مدنظر مسئولان صدا و سیما به عنوان رسانه ملی باشد مستقل بودن است چرا که با استمداد کمک از شرکت ها و پیمانکاران و برخی ادارات مستقل بودن خود را زیر سوال می برد !

متاسفانه موضوعات ، مشکلات و مطالبات بر زمین مانده زیادی در شهرستان دهلران از بحث جذب نیروی غیر بومی گرفته تا مشکلات پرداخت حقوق کارگران شرکت ها و خدمات رسانی برخی دستگاه های خدمات رسان به مردم که ضعف اطلاع رسانی صدا وسیما را در شهرستان مشهود می کند و قطعا و استمداد کمک تکمیل و راه اندازی این دفتر دیگر انتظار به تصویر کشیدن مشکلات مردم این شهرستان در سیمای استان را همچون گذشته نباید داشت !

حال از آنجایی که هر ساله کمیته برنامه ریزی و اعتبارات شهرستان دهلران ردیف بودجه ای برای این دفتر لحاظ کرده و از طرفی بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ نشان از رشد 24درصدی اعتبارات صدا و سیما را نشان می دهد قطعا ورود سازمان بازرسی و نهاد های نظارتی به موضوع را می طلبد و انتظار است صداوسیما در کنار مردم باشد و خواسته هایشان را به گوش مسئولان برسانند !

به راستی افتتاح این دفتر خبری تاثیر و تغییری در روند پوشش اخبار شهرستان در صدا وسیما مرکز استان ایجاد می کند ؟!/م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار