مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منابع طبیعی ایلام؛
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منابع طبیعی استان گفت : با حفظ منابع طبیعی باید امانت دار خوبی برای نسل‌های آینده باشیم چراکه منابع طبیعی متعلق به نسل های آینده است.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 10 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام محمد هواسی در جمع همیاران طبیعت شهرستان دهلران تصرح کرد :گسترش فرهنگ حفاظت و حمایت از عرصه‌های منابع طبیعی در جامعه با جلب و مشارکت حداکثری مردم موجب افزایش حفاظت از منابع طبیعی خواهد شد.

وی ادامه داد : منابع طبیعی استان پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت بهره گیری از توان همه اقشار جامعه در حفاظت و حراست از عرصه های منابع طبیعی اقدمات خوبی انجام داده است.

حجت الاسلام هواسی گفت : منابع طبیعی سرمایه ملی است و باید در امرحفاظت از عرصه های منابع طبیعی کوشا باشیم و باید بیش از هر زمان دیگری نسبت به حفظ این موهبت و سرمایه الهی اهتمام داشته باشیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منابع طبیعی ایلام ادامه داد : بدون شک حفاظت از منابع طبیعی توسط یگان حفاظت منابع طبیعی به تنهایی مسیر نیست و این نیازمند به مشارکت حداکثری جوامع محلی و اقشار مختلف مردم دارد.

مدیرکل منابع طبیعی استان ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منابع طبیعی ایلام ، معاونین مدیرکل و رئیس اداره منابع طبیعی دهلران علاو بر دیدار با امام جمعه شهرستان با همیاران طبیعت این شهرستان در محل نهالستان دیدار واقدامات صورت گرفته را تشریح کرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار