دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت : برابر قانون برای همه دستگاه برای خدمات رسان به مردم وظایفی تعریف شده است که مدیران مکلف به انجام وظایف محوله خود هستند.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ 08 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ بهروز جباری در گفت گو با خبرنگار ما گفت : متاسفانه فضای شهری و ناهماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان در شهرستان کاملا مشهود است. 

 وی اظهار داشت: اکثر پارک ها، معابر شهری خیابان ها در شهرستان نیازمند آسفالت ، روشنایی و بهسازی دارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت :به علت ناهماهنگي بين دستگاه‌هاي خدمات رسان علاوه بر خسارت به بيت المال شاهد مشکلات عدیده ای برای شهروندان در نقاط مختلف شهرازجمله تخریب آسفالت ، حفاری های رها شده ، انباشت نخاله و مصالح ساختمانی و لایه روبی جداول هستیم. 

جباری با انتقاد از سد معبر وایجاد مزاحمت برای شهروندان توسط عده ای از کسبه و دستفروشان ومیوه فروشی ها گفت : متاسفانه معابر، پیاده روها مخصوصا در هسته مرکزی شهر شاهد بی نظمی هستیم که برابر قانون شهرداری باید به وظیفه ذاتی خود عمل کند. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران تصریح کرد : معابر و پیاده رو ها از حقوق عمومی مردم وشهروندان بوده و باتوجه به ماده ۵۵ قانون شهرداری ها برخورد با هرگونه سد معبر در سطح خیابانها ومعابر از وظایف شهرداری می باشد.

جباری ادامه داد : وجود احشام در برخی از نقاط شهر باعث مشکلاتی برای شهروندان شده است و باید دستگاه های متولی پای کار باشند و برابر قانون با متخلفان برخورد کنند. 

دادستان دهلران گفت : در خصوص مشکلات شهری مكاتبات با شهرداری ، وبرخی دستگاه های خدمات رسان شده است ودر صورت عدم توجه مسئولان به مشکلات شهری بدون شک به عنوان مدعی العموم مدیران که به وظایف خود عمل نکنند با صراحت و قاطعيت تمام و بدون هيچ گونه اغماض با خاطيان و متخلفان مربوطه برابر مقررات برخورد قانوني و قضايي خواهد شد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار