مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام ؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام خواستار جداسازی مرز رسانه های رسمی و دارای مجوز از صف رسانه نماهای بدون مجوز که به تخریب شخصیت افراد می پردازند، شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 07 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛عمران خودآموز در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: باید با افرادیکه نه رسانه دارند و نه مجوز انتشار خبر، برخورد شود.

وی، با اشاره به نقد غیرمنصفانه برخی ها کانال های فضای مجازی افزود: به خاطر دفاع از حریم و حیثیت رسانه ها هم که شده، باید دستگاه قضا با این موارد برخورد کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام به فعالیت رسانه ها در طول مدت ۲ سال گذشته پس از شیوع کرونا اشاره کرد و یادآور شد: همه رسانه های رسمی استان و خبرنگاران برای اطلاع رسانی پای کار و ید واحده بوده و نباید در حقشان اجحاف شود.

جریان مرموزی برای ترور شخصیت سیاسی افراد ایجاد شده است

رییس خانه مطبوعات ایلام نیز در این نشست گفت: جریان مرموزی برای ترور شخصیت سیاسی افراد ایجاد شده و در پوشش رسانه قصد تخریب آنان را دارد.

سجاد صیدی اظهار داشت: جنگ، جنگ بازی های سیاسی است که افرادی در پشت رسانه خود را پنهان کرده اند و از دستگاه قضا می خواهیم این خط و جریان را پیدا کنند تا حقیقت آشکار شود.

وی تاکید کرد: رسانه های ایلام بار اصلی تاباندن نور حقیقت را در جامعه در نبود احزاب سیاسی قوی بر دوش کشیده اند و نباید زحمات آنها نادیده گرفته شود.

جانشین دادستان ایلام نیز در این نشست، در خصوص نقدهای غیرمنصفانه گفت: اظهاراتی که در فضای مجازی توسط افرادیکه خود را به اصطلاح خبرنگار می دانند ولی خبرنگار واقعی نیستند مطرح می کنند، یک خطای غیرقابل اغماض است.

غلام حسینی اضافه کرد: شاید بعضی ها با زبان عوام فریبانه خود سخن بگویند، اما دستگاه قضایی از زبان قانون و رعایت شان و شخصیت افراد ورود می کند.

وی افزود: کسی منکر زحمات اصحاب رسانه نیست و از اطلاع رسانی که در بحث قرارگاه کرونا داشتند و هم قدم و همسو در تمام جلسات تلاش شبانه روزی کردند، قدردانی می کنیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار