مسئول واحد نمایش حوزه هنری ایلام:
مسئول واحد نمایش حوزه هنری ایلام از اجرای دومین جشنواره تخصصی نمایشنامه نویسی با عنوان «جامه‌ک» خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 03 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد محمدیان‌شمالی از برگزیده شدن نمایش «داشتن یا نداشتن، مسئله این است» در جشنواره‌، جشنواره‌های پانزدهمین فستیوال بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان خبر داد و اظهار کرد: نمایش «داشتن یا نداشتن، مسئله این است» به نویسندگی و کارگردانی مرجان قاسمی کاری از واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی است که در آیین اختتامیه جشنواره مریوان به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان ایلام، ضمن تبریک به هنرمندان تئاتری استان و موفقیت حداکثری در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مربوان، تصریح کرد: نمایش داشتن و نداشتن به موضوعات و مشکلات خانواده محترم شهدا و جایگاه آنها در بین جامعه می‌پردازد.

وی در مورد فعالیت‌های واحد نمایش حوزه هنری گفت: واحد نمایش حوزه هنری استان ایلام فعالیت‌های متعددی در این بخش از جمله برگزاری دومین جشنواره تخصصی نمایش نامه نویسی «جامه‌ک» را برای امسال در برنامه تئاتری خود دارد که سال گذشته نوبت اول همین جشنواره برگزار شد و آثار منتخب در قالب کتاب چاپ شد.

محمدیان‌شمالی به فراخوان استعدادیابی تئاتر بچه‌های مسجد اشاره و عنوان کرد: از گروه‌های منتخب مساجد و از اجراهای با مضمون دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، خانواده و جهان پساکرونا حمایت خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: واحد نمایش حوزه هنری از ۵ اثر خیابانی، یک اثر صحنه‌ای و یک اثر به عنوان ژانر کودک حمایت می‌کنیم که اجرای خیابانی داشته باشند.

وی از تولید یک نمایش خیابانی از سوی واحد نمایش حوزه هنری خبر داد و افزود: این نمایش از سوی جشنواره ارس‌باران مورد پذیرش قرار گرفته که امیدوار به کسب رتبه‌ی آن نیز هستیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار