مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام اظهار داشت:تأمین مسکن و ایجاد شغل از ماموریت‌های مهم کمیته امداد در حوزه توانمندسازی است و امداد به جایگاه‌های شایسته در این زمینه رسیده است.
کد خبر: ۱۰۰۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 01 November 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ رضا طاهری افزود:کمیته امداد در جامعه چند مأموریت مهم بر عهده دارد که هدف عمده از این مأموریت‌ها توانمندسازی است.

وی گفت: جامعه خیرین و نیکوکاران مهمترین سرمایه اجتماعی کمیته امداد در خدمت رسانی و حاصل اعتماد عمومی مردم به این نهاد بوده و لازم است با تمام توان از این اعتماد و این سرمایه‌ها نگهداری کنیم.

طاهری مطرح کرد: در حوزه اشتغال زایی و توانمند سازی تنوع بخشیدن به مشاغل متناسب با نیاز جامعه یکی از ضروریات بوده و در راستای ایجاد شغل اولویت اصلی با مددجویان معیشت بگیر است.

وی ادامه داد:در کمیته امداد مددکاران در صف مقدم خدمت رسانی بوده و لازم است این عزیزان اولویت بندی نیاز خانواده ها، داشتن شناخت و آگاهی کافی از نیازها، هدایت دقیق منابع به سمت افراد مستحق و کنترل دقیق ورودی و خروجی‌های امداد را به عنوان وظایف اصلی مددکاری تعهدی مورد توجه خود قرار دهند.

طاهری تصریح کرد: یکی از مأموریت‌های اصلی کمیته امداد تأمین مسکن نیازمندان است که خوشبختانه در این زمینه گام‌های بلندی برداشته شده و در راستای به حداقل رسیدن این نیاز، در حال رسیدن به جایگاه‌های شایسته‌ای هستیم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار