جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: فعالیت های فرهنگی در مناطق حاشیه نشین شهرها و مناطق محروم استان باید گسترش پیدا کند.
کد خبر: ۱۰۰۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 01 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار قدرت الله کریمیان جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جریان افتتاح مرکز فرهنگی شهید سلیمانی محله «بانبرز» اظهار کرد: توسعه فرهنگی مساله ای راهبردی در هر نظام اجتماعی به شمار می رود و اگر این موضوع مورد غفلت و سهل انگاری قرار گیرد ارکان مختلف اجتماعی آسیب می بیند.

وی تصریح کرد: بی شک تنزل نهادهای فرهنگی و بی توجهی به جایگاه ها و توسعه فرهنگی که می تواند فرزندان و آینده‌سازان این کشور را تربیت کند تاثیرات سویی بر نسل های آینده به دنبال خواهد داشت.

سردار کریمیان بیان کرد: به هر میزان مراکز فرهنگی و هنری در استان افزایش یابد، آسیب های اجتماعی و بزهکاری کاهش یافته و لازم است فعالیت های فرهنگی و هنری به مناطق حاشیه نشینی و کمتر توسعه یافته شهرهای استان سوق داده شود تا اقشار مختلف بتوانند از آثار آن بهره‌مند باشند.

جانشین سپاه امیرالمومنین استان (ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: کلید توسعه و پیشرفت کشور ما طبق سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دستان جوانان و نوجوانانی است که مرکز ثقل آن ها مساجد و مراکز فرهنگی و تربیتی می باشد و باید بیش از گذشته به این مهم توجه کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار