فرمانده انتظامی شهرستان دهلران
سرهنگ مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری کلاهبردار نوجوان اینترنتی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 30 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: درپی مراجعه شخصی با هویت معلوم و با در دست داشتن مرجوعه قضائی مبنی کلاهبرداری ۸۰ میلیونی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پرونده‌ای تشکیل و در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

او مطرح کرد: نظر به اظهارات شاکی پرونده در خصوص جلب اعتماد وی توسط فردی ناشناس و با صفحه جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و مستندات اخذ شده توسط کارشناسان پلیس فتا در کمترین زمان ممکن عامل کلاهبرداری اینترنتی شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان با هماهنگی کلانتری ۱۹ امام خمینی شهرستان اسلامشهر در یک اقدام پلیسی این متهم را دستگیر و از وی تعدادی کارت عابر بانک سرقتی و یک قبضه اسلحه گرم غیرمجاز کشف کردند.

او با بیان اینکه فرد دستگیر شده به بزه انتسابی خود معترف شده اضافه کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ مکی از شهروندان درخواست کرد: در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir تماس‌های مردمی درخواست خود را ثبت و یا با شماره تماس‌های ۰۸۴۳۳۷۲۳۶۰۰-۰۸۴۲۱۸۳۲۱۲۷ و یا با شماره مرکزفوریت‌های سایبری ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار