رییس هیات ووشو ایلام گفت: رقابت های ووشو قهرمانی استان در بخش ساندا رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار و در پایان شهرستان های ایلام، ایوان و چرداول به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 30 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید فرج اله خوب سرشت اظهار داشت: این رقابت ها در روزهای ششم و هفتم آبان ماه ۱۴۰۰ در محل خانه ووشو شهر ایلام برگزار شد.

وی افزود: رقابت های قهرمانی وشوو استان در بخش ساندا در رده سنی نونهالان بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، رده سنی جوانان به مناسبت گرامیداشت سه هزار شهید والا مقام استان و رده های سنی نوجوانان و بزرگسالان بعنوان قهرمانی استان و انتخابی مسابقات قهرمانی کشور به انجام رسید.

رییس هیات ووشو استان ایلام ادامه داد: این دوره از مسابقات که با شرکت ۱۵۰ ورزشکار از شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول و مهران به کار خود پایان داد.

خوب سرشت تاکید کرد: پس از رقابت ورزشکاران در رده های مختلف سنی و در پایان تیم های ایلام، چرداول و ایوان موفق به کسب عناوین اول تا سوم مسابقات شدند.

به گفته وی منتخبان نوجوان و بزرگسالان این مسابقات پس از شرکت در اردوهای آمادگی استان به ترتیب در المپیاد استعدادهای ورزشی کشور و مسابقات قهرمانی کشور ساندا آقایان که در جزیره قشم برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

رییس هیات وشوو استان ایلام یادآور شد: مسابقات ووشو ویژه بانوان استان نیز ۲۰ آبان برگزار می شود.

۳۷۸ باشگاه خصوصی و دولتی با ۳۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان ایلام فعال می کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار