مدیرکل کمیته امداد ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان جویای شغل استان ایجاد شده است و در این زمینه ۱۰۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۰۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 28 October 2021

به گزارش تابناک ایلام، رضا طاهری بیان داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کمیته امداد مرکز در ۱۷ شاخص ارزیابی شده از جمله در زمینه‌های کاریابی، آموزش شغلی، راهبری شغلی و چند شاخص دیگر کمیته امداد استان ایلام توانسته است در جایگاه نخست در بین استان‌های کشور قرار بگیرد.

وی گفت: در این مدت شش ماهه، امداد استان ایلام توانسته است در زمینه کاریابی و آموزش صد درصد، راهبری شغلی ۴۶ درصد و در شاخص‌های دیگر نیز به بیش از ۴۲ درصد تعهدات اشتغال زایی امسال خود عمل کند و در جذب جهادگران کارآفرین نیز به ۱۰۰ درصد تعهدات خود عمل کند.

وی ادامه  داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا آخر امسال بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ شغل برای نیازمندان استان ایجاد می‌شود و در این زمینه نیز ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

طاهری مطرح کرد: در این مدت بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان جویای شغل استان ایجاد شده است و در این زمینه ۱۰۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار