تمرین امروز بازیکنان تیم پدیده پس از استعفای مهاجری و انتخاب میثاقیان به عنوان سرمربی حاشیه‌های جنجالی زیادی در برداشت بطوری که مدیرعامل و سرمربی سابق تیم پدیده در تمرین امروز این تیم، دچار درگیری لفظی شدند.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 28 October 2021

به گزارش تابناک ورزشی،  در حالی تمرینات تیم  تیم پدیده شروع شد که رضا مهاجری سرمربی سابق این تیم در تمرینات حضور پیدا کرد تا نشان دهد که استعفا نداده است و از اکبر میثاقیان سرمربی جدید تیم نیز خواست کادر فنی را برعهده بگیرد که با حضور معمایی مدیرعامل تیم پدیده گفت‌وگو به جنجال و درگیری‌های لفظی ختم شد.

معمایی در این جر و بحث ادعا کرد که به دلیل بی احترامی مهاجری نسبت به بازیکنان او را برکنار کرده است هر چند مهاجری بیان این صحبت‌ها را نخ نما اعلام کرد و مدعی شد بازیکنان به خاطر من در تمرین حاضر شده اند و شجاعت داشته باشید و حقایق را بگویید.

جنجال ۲ سرمربی در تمرین تیم لیگ‌برتر ایران+عکس

در میانه این جرو بحث‌های لفظی تعدادی از بازیکنان از مهاجری حمایت کردند و اعلام کردند حامی سرمربی خود هستند و خواهان پرداخت 10درصد مطالبه خود و حضور مهاجری روی نیمکت شدند در غیر این صورت اگر مهاجری برنگردد و سرمربی دیگری روی نیمکت بنشیند تا 30درصد مطالباتمان را دریافت نکنیم تمرین نمی‌کنیم. همچنین همچنین بازیکنان تیم  پدیده خواستار برکناری مهدی سیدصالحی سرپرست این تیم شدند که البته با مخالفت مدیرعامل به همراه شد.

حال با اتفاقاتی که در شروع لیگ برتر بر ای  تیم پدیده خراسان به عنوان تنها نماینده این استان در لیگ برتر افتاده باید دید مدیران باشگاه ومسئولان استان چه تدابیری برای رفع مشکلات این تیم خواهند داشت؟

تیم پدیده و درآستانه بازی مقابل نفت مسجد سلیمان است  و در بازی با مس رفسنجان نیز در زمین حضور پیدا نکرد و تاکنون تنها یک امتیاز کسب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار