طی حکمی:
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی؛ دکتر «طاهر علی‌محمدی» را به عنوان سرپرست «دانشگاه ایلام» منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 27 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ در این حکم انتصاب آمده است؛
"نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه ایلام» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیۀ انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)،نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت» با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی»، حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم".

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های «دکتر محمد علی‌اکبری» رئیس سابق دانشگاه ایلام در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر طاهر علی‌محمدی، دانشیار دانشکده الهیات و معارف اسلامی است و مدیرکل آموزشی، معاونت دانشجویی و فرهنگی، معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی و ریاست دانشگاه ایلام از سال ۱۳۸۹ تا  ۱۳۹۳ را در کارنامه‌ی اجرایی خود دارد./ح

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دشمن منافق
|
Germany
|
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
خدایا صد هزار مرتبه شکرت که دانشگاه ایلام از شر علی اکبری راحت شد لا مذهب دانشگاه ایلام رو ارث پدری خودش میدونست و با دار و دسته ای که در وزارت علوم اونم با حمایت مروارید و همتی برای نفوذ خودش درست کرده بود هم از توبره میخورد هم از آخور. از یک طرف در مواجهه با اصلاح طلبان ادعای اصلاح طلبی می‌کرد و از طرف دیگه در مواجهه با اصولگرا خودش رو اصولگرای تیر معرفی می کرد. از یک طرف رییس دانشگاه ایلام بود و از طرف دیگه رییس دانشگاه غیرانتفاعی خودش (باختر).
خدا رو باز هم شکر که دور دسته ی هم ولایتیش هم یعنی برادران همتی هم از مناصب استانداری هرمزگان و ریاست جمعیت هلال احمر کنار گذاشته شدند.
امیدوارم که دیگه قیافه ی این علی اکبری مکار رو در پست ریاست دانشگاه نبینم.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
درود بر شما، درست گفتید واقعا این روی هر نوع بسیاری از منافقان را در منافق صفتی، تظاهر و نمایش، منفعت و فرصت طلبی و باند بازی و .. سفید کرده بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار