رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام؛
رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: بر اساس برنامه ریزی ها ۲۳ مرکز خدمات غیردولتی کشاورزی در استان ایجاد می شود.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲ 27 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدعلی اقدسی در حاشیه بهره برداری از مرکز خدمات غیردولتی دشت عباس دهلران به خبرنگار ایرنا گفت: این دومین مرکز غیردولتی است که به منظور ارائه خدمات بهتر به کشاورزان منطقه دشت عباس که از مهم ترین مناطق تولیدات کشاورزی در استان است، بهره برداری می شود.

وی افزود: با توجه به محدودیت خدمات مراکز دولتی با همکاری نظام مهندسی کشاورزی سطح استان در نظر داریم ۲۳ مرکز در مناطق عمده تولید و در دل مزارع کشاورزی ایجاد کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام یادآور شد: همچنین قصد داریم با استفاده از فارغ التحصیلان بیکار ضمن برون سپاری بخشی از خدمات که توسط مراکز دولتی ارائه می شود، این خدمات را بهتر در اختیار کشاورزان قرار دهیم.

اقدسی تاکید کرد: این مراکز شبانه روزی برای‌ تخصص های مختلف در این مراکز کارشناس جذب کرده و با تعرفه هایی که از طرف وزارت جهاد کشاورزی برای برون سپاری برخی خدمات قابل واگذاری است ، بصورت خود گردان فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: این مراکز ضمن اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان بیکار، می توانند در زمینه های آموزشی و ارائه نکات فنی مشارکت و در جهت پیشبرد اهداف کشاورزی در سطح استان از این مراکز بهره گرفت.

رئیس جهاد کشاورزی ایلام گفت: فارغ التحصیلان کشاورزی استان در قالب این مراکز سازماندهی و کشاورزان برای هرگونه خدماتی به این مراکز مراجعه می کنند و در صورت نیاز این مراکز به تسهیلات برای تجهیزات و امکانات مورد نیاز حمایت های لازم انجام خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار