جانشین فرمانده انتظامی ایلام از کشف بیش از ۱۶ تن مرغ قاچاق و عرضه خارج از شبکه توزیع به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 27 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ حسین نجفی روز سه شنبه اظهار داشت: بنا بر اطلاعات واصله و اقدامات فنی پلیسی و پایش اطلاعاتی حوزه اقتصادی ، خبری مبنی بر سوء استفاده عده ای از افراد سودجو و دلال برای انتقال مرغ زنده به صورت عرضه خارج از شبکه به پلیس امنیت اقتصادی استان واصل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بدلیل توجه به نیاز مبرم مردم استان به این فرآورده و سوء استفاده افراد دلال و سودجو که بدون اخذ مجوزهای قانونی و عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوطه و به قصد سودجویی اقدام به خروج مرغ زنده به سایر استان های همجوار می کردند، با همکاری سازمان صمت استان نسبت به شناسایی متهمی که اقدام به فروش مرغ خارج از شبکه توزیع و عدم تحویل به کشتارگاه های صنعتی کرده بود اقدام و مقدار ۱۶ تن و ۹۳۰ کیلوگرم مرغ زنده کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه ارزش ریالی طیور مکشوفه سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، یادآور شد: یک نفر در این راستا دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار