استاندار ایلام با اشاره به سفری رییس جمهوری به ایلام گفت: این سفر در گام نخست با بررسی های دقیق و کارشناسی شده برای شناسایی مسائل و مشکلات، با همکاری نخبگان، کارشناسان، متخصصان حوزه های مختلف، نمایندگان، مردم و مسوولان استان با هدف توسعه، ایجاد اشتغال، رفع نیازها و زدودن چهره محرومیت از استان انجام شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶ 27 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ نوذری اضافه کرد: گام دوم این سفر شامل مقدمات اجرای این سفر بود که توسط که توسط مسوولان استان مدیریت شد.

وی تصریح کرد: ۱۰ روز قبل از انجام سفر نشست های متعددی با همراهی مدیران کل استان در مرکز در حوزه های مربوطه با مقامات ارشد کشور برگزار شد که ماحصل این نشست ها تصویب اعتباراتی با حضور معاون اول رییس جمهور حول چهار محور نفت و گاز و پتروشیمی، آب و خاک و کشاورزی، مرز و اربعین و گردشگری بود.

استاندار ایلام یادآور شد: سرانجام در گام سوم و در یک برنامه ریزی درست و هدفمند ۲ مهرماه چهارمین سفر استانی رئیس جمهور در هفته دفاع مقدس به استان ایلام در حالی انجام شد که این دیار بعنوان پایتخت خادمین اربعین حسینی (ع) در تدارک میزبانی باشکوه بازگشت زوار کشور از مراسم اربعین بود.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش هم جانبه مسوولان استان در آینده بسیار نزدیک شاهد اجرایی شدن این مصوبات و اثرات کمی و کیفی آن در توسعه استان ایلام هستیم.

به گزارش ایرنا، رییس‌جمهوری صبح روز جمعه دوم مهرماه به همراه جمعی از اعضای هیات دولت در سفری یکروزه وارد استان ایلام شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار